Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úroky z půjček a úvěrů a jejich daňová uznatelnost v konkrétní OS
Bednářová, Kamila ; Ing. Hana Jurajdová, Ph.D (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech obchodních společností, které jim vznikají v souvislosti s přijímáním úvěrů a půjček a zejména s posouzením nákladových úroků z pohledu daňové uznatelnosti pro účely daně z příjmů právnických osob. Obsahuje návody k aplikaci příslušných ustanovení zákonů. Dále obsahuje návrhy optimalizace složení půjček a úvěrů s ohledem na daňový dopad. Tím napomáhá konkrétním obchodním společnostem k dosažení větších úspor.
Daňová uznatelnost finančních nákladů na úvěry a půjčky v konkrétních obchodních společnostech
Bednářová, Kamila ; Jurajdová,, Hana (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o otázkách vznikajících při přijímání úvěrů a půjček a posouzení daňové uznatelnosti souvisejících finančních nákladů pro účely daně z příjmů právnických osob. Zabývá se problematikou z perspektivy obchodních společností a obsahuje návody k aplikaci příslušných ustanovení zákonů. Stěžejní je praktická část diplomové práce, kde se podrobně věnuji reálným problémům konkrétních obchodních společností. Zde jsou obsaženy návrhy optimalizace úvěrů a půjček s ohledem na daňový dopad.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby
Úvěrování fyzických osob neúčelovými úvěry a půjčkami od bankovních a nebankovních subjektů
Jandák, Antonín ; Palát,, Milan (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komparací obchodních bank, družstevních záložen a nebankovních úvěrových institucí z hlediska nabídky neúčelových úvěrů a půjček pro nepodnikající fyzické osoby. Na základě analýzy úvěrové nabídky vybraných subjektů působících na českém trhu je provedeno srovnání, které přinese částečný přehled o současných úvěrových produktech.
Osobní půjčky - vymáhání pohledávek
Bažantová, Alena ; Tobiášek, Miroslav (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Název práce je Osobní půjčky - vymáhání pohledávek. Práce se zabývá analýzou účinnosti vymáhání pohledávek v ČSOB a úvěrového procesu a hledáním východisek založených zejména na zeefetivnění celého procesního modelu v oblasti poskytování osobních půjček v ČSOB.
Dluhová spirála jednotlivce a možnosti jejího řešení na příkladu případové studie
KURÁŽOVÁ, Eliška
Tato bakalářská práce zkoumá příčiny, průběh a současnou finanční krizi individuálního podnikatele způsobenou dluhovou spirálou. Teoretická část se zaměřuje na dluh a zadluženost, která je jednou z příčin chudoby. Popisuje dluhovou spirálu, její příčiny, prevenci a řešení. Zkoumá roli institucí a osobních bankéřů při řešení dluhové spirály, právní okolnosti oddlužení a osobního bankrotu. Tyto teoretické poznatky jsou aplikovány na případovou studii, která se zabývá konkrétní dluhovou situací. Ve spolupráci se zadluženou podnikatelkou, řeší její finanční situaci. Práce se zaměřuje na sestavení soukromého rozpočtu, který stabilizuje současnou situaci. Cílem této práce je navrhnout řešení dluhové spirály, popsat průběh řešení a zhodnotit výsledky navržených řešení. Metodou výzkumu je případová studie. V této případové studii jsou použity dva typy dotazníků. Rozhovor je dále rozvíjen z faktů, které vyplynuly z odpovědí na otázky v dotaznících.
Vybrané otázky ekonomického myšlení dětí na 1. stupni základní školy
Bartakovičová, Sylva ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
BARTAKOVIČOVÁ, Sylva. Vybrané otázky ekonomického myšlení dětí na 1. stupni základní školy. Praha, 2014. Diplomová práce. UK, PedF. Cílem diplomové práce je analyzovat ekonomické myšlení žáků 1. stupně základní školy a na základě identifikovaných nedostatků navrhnout soubor námětů vedoucích k zefektivnění výuky. Teoretická část v sobě zahrnuje stav zkoumání ekonomického myšlení žáků primární školy v ČR a v zahraničí. Je zde ozřejměna současná forma finančního vzdělávání v České republice a východiska zkoumání dětského porozumění, zejména konstruktivismus. V praktické části je popsána příprava a realizace kvalitativního výzkumného šetření formou polostrukturovaného individuálního rozhovoru se žáky 3. ročníku 1. stupně ZŠ. Na základě zjištěných nedostatků ve znalostech je v závěru navržen soubor námětů s cílem rozvinout představy dětí mladšího školního, doplnit jejich znalosti a posílit celkové ekonomické myšlení.
"Bazar a zastavárna: etnografie na rozhraní formální a neformální ekonomie"
Rádl, Michael ; Abu Ghosh, Yasar (vedoucí práce) ; Halbich, Marek (oponent)
Bazar a zastavárna: etnografie na rozhraní formální a neformální ekonomie Abstrakt: V této práci se zabývám otázkou, co vlastně utváří bazar-zastavárnu a co toto zařízení znamená pro různé skupiny zákazníků. Základní výzkumnou metodou je auto-etnografie, protože se nejlépe hodí v situaci, kdy jsem sám majitelem takového obchodu a během terénního výzkumu využívám vlastních vzpomínek a vystupuji jak v roli přímého účastníka-majitele, tak i antropologa, který prostředí bazaru zkoumá. V empirické části přináším stručnou charakteristiku různých typů zákazníků bazaru podle toho, jakým způsobem bazar-zastavárnu využívají. Prostřednictvím popisu a analýzy vztahů a interakcí, ke kterým dochází při obchodních jednáních v bazaru-zastavárně, se pokouším ukázat, co tento druh ekonomiky, která bývá označována jako neformální nebo okrajová, znamená pro různé skupiny zákazníků. Zejména se zaměřuji na otázku, jak vnímají bazar-zastavárnu marginalizované skupiny a jak jej zakomponovali do svého životního stylu. Na základě shromážděných dat dovozuji, že bazar- zastavárnu pokládají za standardní ekonomické zařízení a za téměř nezbytnou součást své každodennosti. Klíčová slova: bazar-zastavárna, nákup, prodej, zástava, půjčka, použité zboží, zákazníci, marginalizované skupiny
Marketingová komunikácia spoločnosti Provident Financial s.r.o.
Sklenčárová, Stela
Sklenčárová, S. Marketingová komunikace společnosti Provident Financial s.r.o. Bakalářská práce. Brno: PEF Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace společnosti Provident Financial s.r.o. Teoretická část se soustřeďuje na vysvětlení odborné terminologie, která objasňuje potřebné znalosti z oblasti marketingové komunikace. Pro tvorbu návrhů byla analyzovaná současná situace společnosti a následně i konkurence a segmentace. Poslední krok spočíval v kalkulaci předběžných nákladů na jednotlivé návrhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.